ZOSTAŃ WYSTAWCĄ
ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA I ZAWARCIE UMOWY
Podstawą przyjęcia zgłoszenia udziału w Jarmarku Spalskim jest:
WYPEŁNIENIE FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO
a) poprawne wypełnienie przez Wystawcę Formularza Zgłoszeniowego udostępnionego na Stronie Internetowej. Prawidłowo sporządzone i wysłane zgłoszenie za pomocą Formularza Zgłoszeniowego stanowi zamówienie powierzchni wystawienniczej na rzecz podmiotu, w imieniu którego działa Wystawca;
POTWIERDZENIE OTRZYMANIA OFERTY
b) weryfikacja zgłoszenia dokonanego na podstawie Formularza Zgłoszeniowego pod względem formalnym przez Organizatora. W przypadku gdy Formularz Zgłoszeniowy został prawidłowo uzupełniony, Organizator wysyła na adres Wystawcy „Potwierdzenie otrzymania oferty” podsumowujące zgłoszoną przez Wystawcę ofertę;
DOKONANIE OPŁATY
c) dokonanie opłaty za zgłoszenie Wystawcy w terminie wskazanym w „Potwierdzeniu otrzymania oferty” z tytułu udostępnienia powierzchni wystawienniczej,
POTWIERDZENIE DOKONANIA WPŁATY
d) potwierdzenie uczestnictwa Wystawcy w Jarmarku Spalskim poprzez wysłanie przez Organizatora „Potwierdzenia dokonania wpłaty”.
Zawarcie umowy uczestnictwa w Jarmarku Spalskim (dalej: ”Umowa”) następuje w momencie , w którym zostaną spełnione łącznie wszystkie powyższe warunki (pkt a, b, c oraz d). Wyciąg z regulaminu imprezy.
Formularz zgłoszeniowy znajdziesz tutaj → FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Nadesłany do Organizatora Formularz zgłoszeniowy nie jest potwierdzeniem udziału w Spalskim Jarmarku Antyków i Rękodzieła Ludowego w Spale.
CENNIK 2020
Cena za jedno miejsce handlowe o wymiarach 5 m (szer) x 3,5 m (gł), wynosi 70,00 zł + 23% VAT za 1 termin.
Przyjazd i rozstawienie stoiska handlowego dzień wcześniej jest możliwy za dodatkową opłatą, która wynosi 25,00 zł + 23% VAT.
REGULAMINY IMPREZY 2020