ZOSTAŃ WYSTAWCĄ
ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA I ZAWARCIE UMOWY ( INSTRUKCJA)
Podstawą przyjęcia zgłoszenia udziału w Jarmarku Spalskim jest:
I. WYPEŁNIENIE FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO
*poprawne wypełnienie online przez Wystawcę Formularza Zgłoszeniowego udostępnionego na stronie internetowej jarmarku lub >TUTAJ<.
II. POTWIERDZENIE OTRZYMANIA OFERTY
* po przesłaniu zgłoszenia dokonanego poprzez Formularz Zgłoszeniowy zostanie poddany on weryfikacji pod względem formalnym przez Organizatora. W przypadku gdy Formularz Zgłoszeniowy został prawidłowo wypełniony, Organizator wysyła na adres Wystawcy „Potwierdzenie otrzymania oferty” podsumowujące zgłoszoną przez Wystawcę ofertę , nr placu, termin, fakturę proforma do opłaty.
III. DOKONANIE OPŁATY
* dokonanie opłaty za zgłoszenie Wystawcy w terminie wskazanym w „Potwierdzeniu otrzymania oferty” z tytułu udostępnienia powierzchni wystawienniczej,
IV. POTWIERDZENIE DOKONANIA WPŁATY
d) po zaksięgowaniu wpłaty zostanie wysłane przez ORGANIZATORA „Potwierdzenia dokonania wpłaty” uczestnictwa Wystawcy w Jarmarku Spalskim wraz przydatnymi informacjami organizacyjnymi.
Zawarcie umowy uczestnictwa w Jarmarku Spalskim (dalej: ”Umowa”) następuje w momencie , w którym zostaną spełnione łącznie wszystkie powyższe warunki . Wyciąg z regulaminu imprezy.
Formularz zgłoszeniowy znajdziesz tutaj → FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Nadesłany do Organizatora Formularz Zgłoszeniowy nie jest potwierdzeniem udziału w Jarmarku Spalskim w Spale.
REGULAMINY – CENNIK – MAPKA PLAN STOISK